Jak założyć konto

Wybierz opcję skan dokumentu tożsamości, a całość nie potrwa dłużej, niż 10 minut.

Zakładanie konta w portalu BIK

Aby skorzystać z usług BIK, należy założyć konto w portalu BIK i potwierdzić tożsamość. Dlaczego?

Bezpieczeństwo informacji jest dla nas najważniejsze. Twoje dane kredytowe nie mogą dostać się w niepowołane ręce. Dlatego musimy mieć pewność, że jesteś tą osobą, za którą się podajesz.

W tym celu w trakcie procesu zakładania konta poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości. Możesz wybrać jedną z dwóch metod potwierdzenia tożsamości.

  • Skan dokumentu tożsamości

  • List polecony

Skan dokumentu tożsamości

Najszybsza i najłatwiejsza metoda. Całość nie powinna zająć więcej, niż kilka minut.

Co będzie potrzebne

  • numer Twojego dokumentu tożsamości oraz numer PESEL
  • adres, numer telefonu, adres e-mail
  • skan lub zdjęcie Twojego dokumentu tożsamości w formacie JPG, PNG lub PDF (2 strony)
  • dostęp do Twojego konta bankowego, z którego wykonasz internetowy przelew identyfikacyjny na 1 zł (nie może to być konto firmowe, w przypadku konta wspólnego w polu nadawca przelewu muszą pojawić się tylko Twoje dane)

 

Krok po kroku

  • Wybierasz ofertę i wypełniasz formularz rejestracji

    Podaj dane osobowe oraz adresowe. W przypadku oferty dla firm podaj również NIP Twojej firmy.
  • Dodajesz skan dokumentu tożsamości

    Do formularza dołącz skan lub zdjęcie swojego dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu.
    Zobacz, jak przygotować skan dokumentu
  • Wykonujesz przelew identyfikacyjny na kwotę 1 zł

    Przelew internetowy musi być dokonany z Twojego konta:
    • w którym Twoje dane zgadzają się z danymi w formularzu rejestracji
    • które nie jest kontem firmowym
    • w którym w danych przelewu widoczne są tylko Twoje dane (gdy jest to konto wspólne)
    Opłata nie podlega zwrotowi. Operatorem płatności jest system Blue Media.
    Zobacz, jakie formy płatności są dostępne
  • Odbierasz e-mail z linkiem aktywacyjnym

    Jeśli dane z przelewu będą się zgadzać z danymi z formularza, wyślemy Ci e-mail z linkiem aktywacyjnym.
  • Odbierasz SMS z kodem autoryzacyjnym

    Gdy klikniesz w link aktywacyjny, wyślemy Ci SMS z kodem autoryzacyjnym.
  • Wpisujesz kod autoryzacyjny SMS i ustanawiasz hasło do logowania

Gotowe!

Twoje konto w portalu BIK zostanie utworzone.

List polecony

Dostarczenie listu poleconego przez Pocztę Polską może zająć nawet do kilkunastu dni.

Co będzie potrzebne

  • numer Twojego dokumentu tożsamości oraz numer PESEL
  • adres, numer telefonu, adres e-mail

 

Krok po kroku

  • Wybierasz ofertę i wypełniasz formularz rejestracji

    Podaj dane osobowe oraz adresowe. W przypadku oferty dla firm podaj również NIP Twojej firmy.
  • Potwierdzasz adres do wysyłki listu

    Na adres koreposndencyjny, podany w formularzu, wyślemy list polecony z potwierdzeniem odbioru. List wyślemy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Odbierasz list polecony z kodem weryfikacyjnym

    Aby odebrać list, konieczne będzie okazanie dokumentu tożsamości. W liście zawarty będzie kod weryfikacyjny.
  • Odbierasz e-mail z linkiem aktywacyjnym i wpisujesz kod

    Po weryfikacji Twoich danych wyślemy Ci e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link aktywacyjny wpisz kod weryfikacyjny z listu.
  • Odbierasz SMS z kodem autoryzacyjnym

    Gdy wpiszesz kod weryfikacyjny z listu, wyślemy Ci SMS z kodem autoryzacyjnym.
  • Wpisujesz kod autoryzacyjny SMS i ustanawiasz hasło do logowania

Gotowe!

Twoje konto w portalu BIK zostanie utworzone.