Czy wiesz, że w ostatnim półroczu odpowiadaliśmy na Wasze pytania średnio w ciągu kilku godzin, mimo że mieliśmy na to 30 dni?

Obecnie, zgodnie z prawem konsumenckim, musimy odpowiadać w ciągu 14 dni. Ale my i tak będziemy starać się robić to szybciej! Aktualizujemy regulaminy w celu dostosowania ich do nowych przepisów. Zmienione zapisy dotyczą m.in. dostarczania produktu, odstąpienia od umowy oraz właśnie obsługi zgłoszeń. Zmieniliśmy też klauzulę informacyjną, dodając bardziej szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług w portalu i aplikacji BIK.

Zaktualizowane dokumenty zapisane na trwałym nośniku:

Dokumenty dostępne są także pod adresem www.bik.pl/regulamin.

W związku z tymi zmianami nie musisz podejmować żadnej akcji. Nowe regulaminy będą Cię obowiązywać po upływie 14 dni od otrzymania tej wiadomości, tj. od 03.03.2023 r. W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Ci prawo do wypowiedzenia zawartych umów.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Wierzymy, że nasze usługi pomagają lepiej kontrolować Twoje kredyty i inne zobowiązania. Jesteśmy dumni, że możemy chronić naszych Klientów i ich bliskich przed wyłudzeniami.