E-commerce

Udostępniamy narzędzia do weryfikacji potencjalnych
klientów, prewencji oraz miękkiej windykacji.

Wyzwania rynkowe

Rynek e-commerce w naszym kraju rośnie z roku na rok. Liczba użytkowników już przekroczyła w znacznym stopniu połowę populacji Polski. Wartość ta zwiększy się, gdyż coraz więcej czynników sprzyja rozwojowi cyfryzacji.

Warunkiem koniecznym do dalszego rozwoju branży, utrzymania konkurencyjności i zwiększania rentowności przedsiębiorstw jest stałe wprowadzanie innowacji, m.in. poprzez spersonalizowaną ofertę czy też unowocześnianie wyszukiwarek.

Do największych wyzwań, jakie stoją przed sklepami internetowymi uważa się posiadanie trafionych produktów w portfolio, jakość obsługi klienta, otwarcie się na nowe rynki, sprofilowaną reklamę i prawidłowe zarządzanie zapasami.

Rozwiązania dla Twojej firmy

Sprawdzanie kontrahentów i klientów pod kątem rzetelności płatniczej w bazach BIK oraz BIG InfoMonitor. Unikniesz w ten sposób współpracy z nieuczciwymi kontrahentami.

Wpisywanie dłużników do rejestru dłużników. Jest to skuteczny sposób odzyskiwania należności- często już sama informacja o zamiarze dokonania wpisu mobilizuje dłużników do spłaty zobowiązań. Ostrzegasz również w ten sposób innych uczestników rynku przed niesolidnymi kontrahentami.

Zleć nam realizację wysyłek wezwań do zapłaty oraz powiadomień o wpisie, dzięki czemu oszczędzasz czas.

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy?

Zamów kontakt z naszym doradcą.
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola
niepoprawna wartość pola

Dziękujemy za wysłanie formularza kontaktowego.

Odpowiemy na nią najszybciej, jak to będzie możliwe


Zapraszamy również do kontaktu poprzez:

E-mail na adres kontakt@bik.pl

Telefon (+48) 22 348 44 44

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00